Algemene voorwaarden

HUUROVEREENKOMST

1. De goederen blijven eigendom van Q Electronics

2. De klant erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen.

3. De klant is verantwoordelijk voor de gehuurde goederen van zodra deze de maatschappelijke zetel van Q Electronics hebben verlaten.

4. De klant staat in voor de teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de klant alle nodige zorgen en verzekeringen zal besteden aan de goederen teneinde deze teruggave te verzekeren.

5. De klant zal instaan voor teruggave van de goederen, zelfs ingeval van overmacht.

6. Betalingsvoorwaarden levering: overschrijving op voorhand. Er zal geen levering plaats vinden als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van Q Electronics.

7. Betalingsvoorwaarden zelf afhalen: Met bancontact in de Maatschappelijke zetel. Er zal geen afhaling mogelijk zijn als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van Q Electronics

8. Goederen mogen door de klant zelf afgehaald en teruggebracht worden en zich in degelijke/propere staat bevindt. Indien niet aan deze vereisten wordt voldaan kunnen wij uw bestelling alsnog weigeren en een boete aanrekenen van 50% van de huurwaarde met een minimum van € 50 exclusief BTW.

9. Zelf afhalen en terugbrengen: laden en lossen gebeurt door de klant zelf.

10.Uiterste wijziging datum is 24 uur voor levering datum. Gevraagde wijzigingen binnen de 5 dagen worden niet toegestaan.

11. Uiterste annuleringsdatum is 24 uur voor leveringsdatum. Bij annulering na opgegeven periode kan er 50% van het totale bedrag aangerekend worden.

12. Wij leveren op de plaats die de klant verkiest doch bij afstanden groter dan 30 meter van bestelwagen  tot locatie kan er een meerprijs van € 35 per uur per persoon worden aangerekend. Dit is ook van toepassing wanneer er moet geleverd worden op onverharde ondergrond zoals gras, kiezelstenen, grind, zand,...

13. Q Electronics is niet verantwoordelijk als de gehuurde goederen niet op de gewenste locatie kunnen geplaatst worden door onvoorziene omstandigheden: Doorgang geblokkeerd, afmetingen doorgang te klein en dergelijke onvoorzienbare factoren. De klant is in deze gevallen verantwoordelijk en kan geen schadevergoeding verhalen op Q Electronics.

14. Alle materialen worden op het gelijkvloers geleverd. 

15. Leveringen via trappen worden enkel uitgevoerd na aanvraag op voorhand. Zonder aanvraag moet dit ter plaatse met de transportverantwoordelijke besproken worden. De meerprijs hiervan wordt aan de hand van het aantal trappen, situatie ter plaatse en aantal goederen berekend.

16. Leveringen via lift wordt enkel uitgevoerd na aanvraag op voorhand. Zonder aanvraag moet dit ter plaatse met de transportverantwoordelijke besproken worden. De meerprijs hiervan wordt aan de hand van het aantal verdiepingen, situatie ter plaatse en aantal goederen berekend.

17. Leveringen van maandag tot en met vrijdag tussen 8u – 18u, zaterdag, zondag of feestdagen zijn mogelijk op aanvraag met een meerprijs op de normale transportkost.

Bij deze tijdsbepaling wordt rekening gehouden dat onze chauffeur de locatie moet kunnen verlaten voor 17u. Voor laden en/of lossen rekenen wij een 30-tal minuten.

18. Openingsuren afhalen/teruggave:

Maandag     08u – 09u / 18u – 19u    

Dinsdag        08u – 09u / 18u – 19u    

Woensdag    08u – 09u / 18u – 19u    

Donderdag    08u – 09u / 18u – 19u    

Vrijdag        08u – 09u / 18u – 19u    

Zaterdag    08u – 09u

Zondag        08u – 09u

 

Belangrijk bericht

Om u nog beter van dienst te zijn gelieve de geleverde goederen te controleren. Bij vaststelling van schade, tekorten of defecten gelieve ons te contacteren op de volgende nummers of via email: 

- Tijdens de openingsuren: 055 21 97 30

- Na sluitingstijd : 0472 11 76 14

- Via email: info@qelectronics.be

Melding van schade na uw event kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.

Gelieve alle gehuurde goederen bij ophaaldatum terug te plaatsen zoals afgeleverd. Extra werk = extra kosten!

De reiniging van de gehuurde goederen is voor de klant.

Na controle en reiniging van de bestelling door de verantwoordelijke zullen de mogelijke tekorten, en breuk worden medegedeeld via mail. De meldingsperiode kan variëren van 1 tot 30 kalenderdagen na uw event. Zonder tegenbericht zullen deze gefactureerd worden 14 kalenderdagen na melding.

Tekorten kunnen door de klant geretourneerd worden tot 14d na vaststelling. Na deze termijn worden geen terugbetalingen meer uitvoerd.

 

Belangrijke nota

Gelieve de toestellen nooit de demonteren en de verzegeling te verwijderen.

De kosten van de levering en ophaling worden als volgt opgemaakt: 0.75€/km met een minimum van 20€ per rit.

 

 

 

Servicedienst 24/7:   055 / 21 97 30 – bureel     0472 11 76 14 – na sluitingstijd

                                       

De huurovereenkomst wordt als aanvaard beschouwd bij het bevestigen van de bestelling.